Video, ktoré hrá v emaili
Absolútna vychytávka na trhu. Zasielajte newsletter s videom, ktoré sa priamo prehváva v emaili.
O tejto službe
Na čo je to dobré?
Je preukázané, že video má schopnosť prilákať pozornosť sledovateľov oveľa viac ako obyčajné obrázky.Ak vložíte do svojho neswsletra video namiesto fotiek, dokážete zaujať hneď na prvý pohľad. Váš email bude mať oveľa vyššiu sledovanosť a oveľa vyššiu klikateľnosť.
Ako to funguje?
Video sa vytvára samostatne pre každého užívateľa. V okamihu, keď prijímateľ emailu klikne na zobrazenie obrázkov, systém si zistí, akého emailového klienta používa a vytvorí mu email, ktorý bude prehrateľný v jeho prehrávači.Aké video sa prehráva?
Vaše video môže mať maximálnu dĺžku 30 sekúnd. Video sa prehráva bez zvuku, takže do videa nie je možné vložiť žiadny komentár.Firemné objednávky
Ak posielate veľké množstvo emailov, môžete si zabezpečiť vlastný posielací systém na https://sluzby.gb1.eu/videoemail
Newsletter do 500 videní
€20
Poskytneme Vám video, ktoré môžete dať do Newsletra a zobrazí sa až 500 prijímateľom.
3 Dní Pracovných 2
Čo je zahrnuté
- Max počet videní - 500
- Každé ďalšie videnie navyše - 0,03€
Newsletter do 2000 videní
€40
Poskytneme Vám video, ktoré môžete dať do Newsletra a zobrazí sa až 2000 prijímateľom.
3 Dní Pracovných 2
Čo je zahrnuté
- Max počet videní - 2000
- Každé ďalšie videnie navyše - 0,02€
Newsletter do 5000 vdení
€60
Poskytneme Vám video, ktoré môžete dať do Newsletra a zobrazí sa až 5000 prijímateľom.
Okamžite Pracovných
Čo je zahrnuté
- Max počet videní - 5000
- Každé ďalšie videnie navyše - 0,012€
Porovnanie balíka
Balík |
BASIC €20 |
STANDARD €40 |
PROFI €60 |
---|---|---|---|
Max počet videní | 500 | 2000 | 5000 |
Každé ďalšie videnie navyše | 0,03€ | 0,02€ | 0,012€ |
Celkovo | €20
|
€40
|
€60
|
Otázky a odpovede
Q:
Čo sa stane, ak sa prekročí počet videní?
A:
Záleží od toho, ako to bude dohodnuté pri zadávaní objednávky. Ak zákazník nepovolí prekročenie počtu videní, video bude zmazané a viac sa v e-maili nebude zobrazovať. Ak zákazník povolí prekročenie počtu videní, bude mu faktúrovaná extra čiastka podľa ceny za daný variant.
Q:
Aký je pomer medzi unikátnymi otvorenými e-mailmi a počtom spoplatnení videní e-mailu?
A:
Unikátny otvorený e-mail predstavuje zhruba počet prijímateľov, ktorí si klikli na odkaz, že súhlasia so zobrazením obrázkov. Počet spoplatnení videa je vyšší, lebo predstavuje počet videní e-mailu zákazníkov. Ak si zákazník zatvorí e-mail a za hodinu ho otvorí zas, považuje sa to za ďalšie spoplatnené videnie. Počet spoplatnených videí je zhruba 1,3x vyššie ako počet unikátnych otvorení.